donderdag 15 juni 2017

Hello Pup

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een creatie zien met een super lief puppy en daar bij de nieuwe Noor! Design mal verwerkt.


Als basis heb ik de dutch card art mal Dog Bone van Dutch Doobadoo genomen. Ik heb dit botje gesneden uit kraft karton. Hierop heb ik het design papier Life is a Journey van Noor! Design gedaan. Het lieve pupje is ook van Noor! Design, deze hoort bij de vintage plaatjes Animal Greetings. Ik heb deze passend gemaakt in de prachtige blauwe mal Fantastic Cirkel. Bij deze mal zit ook een stans om te matten. Dit heb ik gedaan met beige glitter karton.

6002/0785 Blauw

Aan de linkerkant heb ik de klimop van Noor! Design gebruikt, deze heb ik muit kraft karton gestanst en bewerkt met distress inkt Walnut Stain. Hierop nog 2 witte blaadjes met een Vintage Flourishes van Noor! Design, ook dit weer bewerkt met distress inkt. Hierop heb ik een paar roosjes geplakt.


Ik hoop dat ik jullie hiermee weer een beetje heb kunnen inspireren.  Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

1 opmerking:

  1. Wat een schattige kaart. Het model van de kaart is heel erg leuk, ik heb deze ook maar nog niets mee gedaan. Inspiratie door jou! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen