maandag 24 april 2017

Sea Life


Hallo allemaal,

Dat ik gek ben op het "sea life" thema dat wisten jullie vast wel. Daar ben ik ook dit keer mee aan de slag geweest. En nu op een notitie boekje van 15 x 21 cm.


Het boekje was zwart van kleur, deze heb ik eerst voorzien van wat structuurpasta door een masks met bubbels. Daarna ben ik er allerlei stansjes op gaan plakken die ik uit dun grijsboard karton heb gestanst.


Eerst heb ik er een stukje van de golf rand 6002/0330 opgeplakt met het dolfijntje.6002/0655. Daarnaast de vuurtoren van de sea shore collectie 6002/0419 en het hekje 6002/0653  van de laatste collectie. Aan de linkerkant heb ik nog een zeewiertak 6002/0654 geplakt.

6002/0654 Under the Sea Koraal

En in de bovenhoek bij de tekst vlieg nog een meeuw 6002/0419 die samen met de vuurtoren in de verpakking zit. Met wat extra versieringen zoals wat vissersnet en schelpjes vond ik het vol genoeg en heb ik alles wit gemaakt met witte gesso. Omdat het boekje zwart was heb ik er twee lagen  opgesmeerd. Zo word het goed wit. Het geheel even goed gedroogd en toen ben ik lekker met diverse sprays aan de gang gegaan.


Als laatste nog wat inca gold - silver en wat glossy accents waterdruppels.

6002/0419 SeaShore  Vuurtoren / meeuw

Zo heb ik laten zien dat je ook met de stansjes niet alleen kaarten hoeft te maken maar  je er veel meer mee kan, zoals deze mixed media.

1 opmerking:

  1. Super leuk geworden en het is een heel leuk idee om de stansen zo ook te gebruiken. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen