maandag 13 februari 2017

Vintage Houses

Hallo allemaal,

Kennen jullie de leuke stempels nog van de Vintage Houses 6410/0395. Ik ben daar weer eens even mee aan de slag geweest. Samen met de achtergrond stempels 6410/0301, 6410/0302, 6410/0094 en de 6410/0026 en heb er deze stempelkaarten mee gemaakt.


Het huisje heb ik eerst gestempeld en van een masker voorzien. Daarna ben ik met de achtergrond stempel en embossingpoeder aan de slag geweest en heb hier een stukje van de kaart mee voorzien.
Vervolgens heb ik er diverse kleurtjes inkt opgedaan en nog weer wat afdrukjes gezet met gedeelten van de achtergrondstempels.


Daarna heb ik het masker verwijderd en het huisje met de watermarkers van Winsor en Newton ingekleurd. De raampjes heb ik nog voorzien van wat glossy accents.


En deze kaart is op dezelfde manier gemaakt alleen met donkerder kleurtjes en wat embossingpoeder door een stencil aangebracht.

6410/0301 Background Flourishes   6410/0302 Background Wallpaper

Ik vond het leuk om dit met jullie te delen en ik ga gauw weer verder met de volgende creatie die ik binnenkort aan jullie zal laten zien.

3 opmerkingen: